fredag 26 februari 2010

Paulina slår till IGEN! Rakt på PK-maffians näsa, PAOW!

Efter att ha fått bloggen hackad av AFA som lade in svenskfientlig information på den i Paulinas namn, så fortsätter nu Paulina Danielsson sin rakryggade väg för ett Sverige där inte svenskarna ska vara förföljda i sitt eget land, eller bli parasiterade till döds av otacksamma lycksökare från medeltiden.

Hennes senaste inlägg handlar om något så självklart som att bara tala öppet om det som i stort sett alla unga svenska tjejer som vistas nära invandrare råkar ut för dagligen numera, men som av någon anledning helt på allvar räknas som näst intill olagligt att ens nämna i Sverige idag!

Snart har Mona Sahlin uppnått sitt mångkulturella drömsamhälle, där tjejer blir stenade för att ha blivit våldtagna, i enlighet med muslimsk lag som gäller i många länder i världen idag, och det enda som står mellan oss och denna Monas drömvision är modiga tjejer och andra "vanliga svenskar" som Paulina!

Så här skriver Paulina idag:

Saker som hänt mig dom två senaste dagarna

Igår: Två bruna kom fram till mig och tog mig på röven. Idag: Ett gäng utlänska tjejer i mjukiskläder och kinaskor ropade hora efter mig och kastade en snöboll.

När jag säger vad jag tycker om unga tjejer med slöja så är jag rasist. Men i sverige så har vi ju yttrandefrihet och man får klä sig hur man vill. Jag kan även påpeka att hora är ett yrke och har ingenting med lättklätt mode att göra. För att jag väljer att ha leggning och klackskor så är det okej att kalla mig hora?

Någon som har något motargument?

I kommentarerna instämmer otaliga svenska ungdomar om att de nästan dagligen blir trakasserade, misshandlade och sexuellt antastade av invandrare i de områden där dessa förekommer över huvud taget.

SSU:s skattepengarsavlönade "odemokratiambassadörer" jobbar dock för fullt med att fylla Paulinas kommentarsfält med hot och lögner om SD, så gör nu Sverige en tjänst och gå in och ge ert stöd till Paulina och Sverige i detta kommentarsfält!

Är detta verkligen det Sverige vi vill ha? Har folk ingen som helst ansvarskänsla för sina barn och barnbarn, utan tycker att dessas liv och välmående är mindre viktiga än att någon invandrare kan bli kränkt av att inte få våldta icke-muslimska flickor på det sätt som Muhammed förespråkar?

Sverige har för LÄNGE sedan passerat gränsen för hur många invandrare från medeltiden som ett civiliserat samhälle kan ta emot, och det är dags att säga ifrån NU!

Så för guds skull Sverige, vakna! Säg ifrån! Agera!

I valet i september har ni er sista chans att rädda Sverige, använd den!

Sverigedemokraterna är uppenbarligen det enda parti som fortfarande har kvar någon som helst verklighetsförankring eller tanke på det svenska folket idag!

1 kommentar:

Mike sa...

Ja valet i September är iallafall
den sista chansen att med demokratiska och fredliga medel
vända utvecklingen. Lyckas inte det
så kan vad som helst hända. Ett
inbördeskrig på sikt är ingen
omöjlighet.

Kom ihåg gott folk:
Röstar ni för något av dagens
riksdagspartier i nästa val så
röstar ni för: Massinvandring,
Ohejdad brottslighet, en utveckling
mot att Svensken blir minoritet
i sitt eget land.