fredag 26 februari 2010

Rakryggade Paulina fortsätter att ge svar på tal (men AFA fick stopp på henne till slut)

Paulina/Paow, som jag skrev om i mitt förra inlägg, bara fortsätter att imponera, och såg väldigt länge ut att inte vika en tum för SSU:s avlönade "odemokratiambassadörer mot främlingsfientlighet", som har skickats ut i vild panik för att skrika "rasist" och "Hitler" i Paulinas kommentarfält under så många olika fejk-alias som de bara orkar.

Paulina pallade alltså ändå i flera dagar det som till synes kaxiga Katrin Zytomierska lade sig platt för nyligen på bara några timmar, efter att även hon inte hade kunnat stå emot att skriva av sig lite befogad ilska rörande de vidriga parasiter som för tillfället håller på att suga ut livet ur Sverige.

Paulina gav istället SSU-kommentarerna ordentligt svar på tal, direkt i kommentarsfältet på den egna bloggen, och här är några exempel på hennes svar (där det som står efter "Svar:" är Paulinas svar, och det innan är skrivet av någon av SSU:s (o)demokratiambassadörer):

Elin skriver:
2010-02-25 kl 09:46

Du är vit, född i Sverige, har en svensk mamma och pappa, Svenska är ditt modersmål osv. Även jag har dessa fördelar, men vissa har inte det, du skriver att du stör dig mer på invandrare som inte sköter sig än svenskar som inte sköter sig, vart ligger logiken att sedan skriva att du inte är rasist?

Svar: För jag anser att om jag åker te.x till ett arabland och går dit och drar av någon en slöja eller spottarn en person i ansiktet så får jag ju inte stanna kvar där? Tycker det ska vara så i sverige också. Vi tar oss an gästfirheten att släppa in folk och dom bara våldtar och bråkar och säger att alla är rassar för att dom inte får jobb för att dom har för mycket stolthet för att lära sig korrekt svenska.


Amanda skriver:
2010-02-25 kl 09:52

Om du helt seriöst är Sverigedemokrat tänker jag tamefan aldrig mer läsa din blogg. Jag uppfattas som svensk utav de flesta men i blodet är jag halvblatte så om jag kan ta avstånd från allt som har med Sverigedemokraterna att göra så tänker jag göra det. Hoppas verkligen att du läser på lite om SD innan du yttrar dig om dem. Vill gärna se att du besvarar frågan om du är Sverigedemokrat/om du skulle rösta på Sverigedemokraterna om du var 18 år.

Svar: Sverigedemokraterna är exakt som moderaterna bara det att sverige demokraterna inte yttrar sig lika mycket om det. Läs på själv, och ja du. Sluta läs min blogg om du vill. Jag tror att sverige skulle vara bättre om sverigedomkraterna vann, mindre bråk och rasism kommer att avta helt då efter några år.


JAA FINT skriver:
2010-02-25 kl 13:16

Paow det e du som inte förstår vad rasism är, du säger att det bara var en åsikt? Det var en rasistisk åsikt. Svenskar gör precis samma skit saker, spelar ingen roll vart du kmr ifrån. Så sluta låtsas så jävla smart hela tiden, för egentligen är du bara en jävla rasse helt enkelt!

Svar: Så det ÄR rasistiskt att säga vad man tycker? Det kan det ALDRIG vara. Jag har massor med vänner som är invandrare och DOM uppför sig INTE som dom som jag talar om i mitt inlägg, vad är det som gör att dom kan uppföra sig men inte dom andra? Försök läsa och förstå och inte skrika rasist varje gång någon säger att det är problem med invandringen som den ser ut idag!


Mickis skriver:
2010-02-25 kl 22:35

Du måste vara helt tappad. Jag ber till gud att dina föräldrar omyndigförklarar dig den dagen du fyller arton enbart för att du inte ska tillåtas rösta i ett val, NÅGONSIN! Du borde verkligen skämmas, men de som borde skämmas mer är de som har uppfostrat dig! Ett litet tips: Lär dig allt om vad medmänsklighet och empati innebär på egen hand när dina föräldrar uppenbarligen misslyckats med detta, då skulle du aldrig rösta på SD!

Svar: Det är helt enkelt så att min medmänsklighet inte sträcker sig så lång som till att acceptera att folk som kommer till oss och får all tänkbar hjälp tackar genom att uppföra sig som svin. Det enda jag vill är att man, om man vill bo här, ska följa svensk lag och inte uppföra sig illa.

Jag vill för all del att alla skall uppföra sig bra, men det är extra illa när någon kommer som gäst, hjälpsökande, och visar sin totala brist på uppskattning genom att svina, råna, misshandla, våldta och mörda. Då förtjänar man under inga omständigheter att få stanna kvar i landet efter avtjänat straff.

Jag har aldrig velat kasta ut alla med utländsk bakgrund, men dom som inte sköter sig ska ut. Brukar du låta svinande gäster vara kvar i ditt hus?

Så enkelt, så självklart, men ack så bra sagt, och framför allt så modigt!

När Monas SSU-stormtrupper nu inte enligt planen omedelbart lyckades med sitt odemokratiska uppdrag att tysta ytterligare en meningsmotståndare, så kan jag just bara tänka mig hur Kommendant Ohly stod bakom Mona, hoppandes och viftandes med armarna, bönande om att få släppa lös sitt ungdomsförbunds stormtrupper istället (d.v.s. AFA), för att få visa den gamla vänsterdevisen att inget biter på "felaktig demokrati" som våld och hot (där "felaktig demokrati" är all sådan befattad med åsikter som går ihop logiskt, och därmed inte passar i vänsterns partiprogram), irriterad av att bara inte kunna förstå varför Mona iställer oftast väljer Sossarnas favoritmetod för att bekämpa "felaktig demokrati", d.v.s. smutskastning, förtal, fullständig kontroll av all stor media och därigenom beställda offentliga mediala karaktärsmord av alla med skilda åsikter.

Nåja, nu fick då Ohly släppa loss AFA till slut, och Paulina fick ta emot otaliga hot om våld och mord, så hon hade till slut inget annat val än att böja sig och med pistolen mot huvudet rabbla den av Ohly förkomponerade ramsan om att "till skillnad från vad som står på SD:s egna hemsida så kan man läsa på andra ställen på nätet att de kopplas i hop med både hitler och nazister", och att hon därmed nog är Moderat istället trots allt...

Det var alltså AFAs hot i kombination med Monas odemokratiambassadörers smutskastnings- och förtalskampanj i media och på nätet som tillsammans funkade för att återställa odemokratin till slut, vilken tur för dem att de har allierat sig inför valet då, eller hur!

Nåja, Paulina kan i alla fall inte lastas för att tvingas böja sig, hon gjorde en riktigt bra insats i alla fall, även om den i slutänden inte kunde stå emot Monas och Ohlys stormtrupper. Men demokrati och yttrandefrihet i Sverige? Glöm det...

Gå nu in och kommentera i Paulinas under hot skrivna avbönsinlägg, men fokusera på att informera folk om vad det var som hände, vad sanningen om SD är, och hur odemokratiskt Sverige är, och ge er inte på Paulina, det är som sagt inte hennes fel, och hon gjorde en mycket stark insats trots allt!

OCH, hon har för den skull inte tagit bort sina två ursprungliga inlägg heller, till skillnad från mycket fegare Katrin Zytomierska!

1 kommentar:

Anonym sa...

OBS!
Paulina, denna vackra unga dam som så rakryggat uttryckte sin och många andras åsikt på sin blogg, står fortsatt rakryggat i frågan.

Det som såg ut som ett tillbakatagande var inget annat än ett inlägg från tredje part, och togs därför bort. Detta deklarerar hon tydlig på sin blogg idag "Angående inlägget som fanns här under så kan jag konstatera att det inte var jag som skrev det (det togs även bort)."